1 Aralık 2015 Salı

Lezbiyen Kızla Milli Oluyor

Slm ben ferhat 20 yaşında mavi gözlü bir sürü yakışıklı bir gencim . Bir Sürü uzatmadan sizlere başımdan geçtiğimiz bir vakası anlayacağım . Ben markette sipariş elemanıydım ve müşterilerimin çoğu subayevleri askeri lojmanlar idi . Bende orda uzunca zaman çalıştığım amaçlı bir sürü seviliyodum sebep subaylar tarafınfan gerekse eşleri aracılığıyla . neyse bir zaman bir tanesi sipariş talep etti ve bende götürdüm . Kapıyı çaldım kapıyı açan ayşe ablaydı ayşe abla 28 yaşında bir sürü harika ateşli bir kadındı kapıyı açtığında üzerinde askılı bakınca içi tamamıyla gözüken bir kıyafet vardı alta iste mini etek tarzı az şort vardı . Tam şiparişleri verirken salondan mine abla hoşgeldin ferhat diye konuştu bende hoşbulduk dedim mine abla sarışın uzunca boylu 30 yaşlarında bbir kadın şunlar hep beraber gezerler dolaşırlardı bir sürü samimiler her biri bunların bukadar içten olmaları lez biyen olmarı şüpesini uyandırıyordu ki haklılardıda taşırken yorulmuşsundur gel içeri bişiler iç diye konuştu bir sürü ısrar etti bende kıramadım girdim ne içersin diye konuştu bende çay alırım dedim çayımızı içtik ardından ben çoğalış gideyim dedim patron sorar dur diye konuştu ben arar derim bize destek ediyo otur belli bir süre huzurlu et diye konuştu bende tmm dedim oturdum her ikiside yanıma oturdular bir sürü tahrik olmuştum o kokuları giyinişleri beni azdırıyordu . önümde kabarmaya başladı neyse bi ara otururken karşın koltukta gözüme bişi takıldı meğerse vibratörmüş ayşe abla o ne dedim orda anında ordan aldı ve mühim bişi değil mine ablanın o . söz aramızda mine ablan bu şekilde şeyleri bir sürü seviyor diye konuştu elbet o esnada mine abla mutfakta idi bende anladım dedim . bi dayanamayıp ayşe abla bir sürü güzelsin herkesin arzu ettiği bi güzelliğin var dedim ilerde senin benzeri bi eşimn olmasını talep ediyorum dedim olabilir diye konuştu ne sebeple olmasın neticede bir sürü yakışıklısın . kulağıma fısıldayarak hele bise aletin büyük ise diye konuştu ardından ağzından kaçan ben dahi sana veririm demezmi ben belli bir süre kızardım ayşe abla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder