3 Kasım 2015 Salı

Son Şansı Değerlendiremeyen Aslan Üzgün Döndü Avrupadan

UEFA Şampiyonlar Ligi C Grubu 4 . hafta maçında deplasmanda Benfica'ya 2 sağlamak 1 kaybeden Galatasaray'da teknik direktör Hamza Hamzaoğlu mühim açıklamalarda bulundu . Kritik yarışma sonrası konuşan Sarı sağlamak Kırmızılılar'ın hocası , " Sözleyecek bir şey yok . Duran toptan yediğimiz 2 gol var . Düşen topu takip etmek lazımdı . Toparlandık , iyi hücumlar geliştirdik . 1 sağlamak 1'i de yakaladık . 2 sağlamak 1'den ardından fırsatlar da bulduk . Yasin'in pozisyonuna da baktım . Direkt vursa gol olacak ama neyse . Bazen oyuncu atamayacağım diye düşünüyor . Her maçı kazanmak amaçlı oynuyorum . Önümüzde iki yatıştırmaya daha var . Bakacağız . Benim yabancı bir hesabım yok , hesabı son yapıyorum " ifadelerini kullandı . 'Hedefimiz Avrupa Ligi' demek amaçlı erken Hamzaoğlu , " Hücumlar geliştirdik ama üzgünüm golü bulamadık . 'Bundan ardından hedefimiz Avrupa Ligi' demek amaçlı erken . İki maçı da kazanmak amaçlı oynayacağız . Yatıştırmaya gergin bir atmosferde geçti . Dolayısıyla süre zaman bu çeşit kartlar olabiliyor . Görmemeleri bizim dileğimiz ama her yatıştırmaya da birbirine benzemiyor . Oyuncular bazen anlamsız kartlar görebiliyor . Bir Sürü da anormal bulmuyorum . 1 sağlamak 1'i yakaladıktan ardından değişiklik hamlelerini yapmayı düşünüyorduk . O süre yapsaydık oyunu çevirebilirdik " dedi .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder